Friday, February 29, 2008

My Brother

Hihihi.... Seronok aku baca blog adik-adik aku. Aku ada 3 orang adik. Semua lelaki. Dan semua boleh dikatakan handsome dah berjaya. Aku bangga dengan semua adik-adik aku ni.

ANGAH
Adik aku yg kat bawah aku... kira no 2. Aku bangga ngan dia sekarang dia dah mula berjaya dalam karjaya dia. Dia dah mula seronok dengan apa yang dia buat sekarang ni. Tak macam sebelum ni. Dia macam orang yang patah hati dan putus asa. Tapi aku tau dia seorang yang bijak dah aku cemburu ngan dia pasal dia berkebolehan dalam bahasa. Bahasa Inggeris.... pergh... Meleleh beb. Dia kalau sembang ngan aku dalam bahasa inggeris tak ingat. Dia speaking English. Aku pun speaking English. Dia tak paham aku cakap. Dan aku pun tak tau apa dia cakap. Tapi kami cakap dalam bahasa inggeris. Camne tu? Sure bahasa aku yang entah hapahape.... To my angah.... I proud of u.


ALANG
Ni adik aku yang no 3. Aku semestinya bingung ngan dia ni. Bukan apa. Pasal kepala otak dia ni genius giler tak ingat. Ada je jalan dia ni nak cari duit. Boleh katakan kalau letak dia kat mana-mana sure boleh hidup. Ada je benda yang dia buat mesti datang duit. Entah aku pun heran. Apa ilmu dia pakai. Aku sesak tuhari dia jugak yang tolong. Banyak dah dia tolong aku. Sampai aku sendiri malu ngan dia sebenarnya pasal sampai sekarang aku tak bayar lagi hutang kat dia. Hihihi... apa punya abang aku ni. Tapi janji aku aku akan bayar. Janji tetap janji. By the way dia ni lagi satu kreatif. Kreatif giler. Entah mana datang idea pun aku tak tau. Adik aku ni kecik je orangnya tapi otak dia besar... tulah pasal dia kreatif kot. Bab design.... bagilah kat dia sure semua orang suka. Orait. To my alang..... I want to be like u.


ADIK
Yang ni pulak adik aku yang bongsu. Kira manja la. Dia ni Suka giler ngan muzik. Sama cam aku. Aku pandai main gitar.. dia lak.. terror. Aku boleh main drum... dia pandai main drum. Sampai apa yang aku tau dia lebih pandai dari aku. Tu yang aku cemburu tu. Aku jadi polis sukarelawan. Kira Part timelahkan... dia dah full time jadi polis. Hish... jeles aku. Walau apa pun aku sentiasa sokong apa saja yang dia rasa baik untuk diri dia. Ermmm... to my adik... I salute u.


Well... Walau apa pun aku amat menyayangi adik-adik aku. I love u all. Love so much. I want to be a best brother to all of you.

p/s : sebak rasanya....

1 comments:

Firdaus Marzuki said...

salute gak sama bro... \m/(-,-)\m/