Wednesday, March 5, 2008

Kawan Aku Kahwin...

Dah lama aku tak mengupdatekan blog ni. Tak... rasa macam tak sempat je nak updatekan. Dari hari sabtu aku tak bukak blog aku ni. Biasalah sibuk tak henggat. By the way hari sabtu tu hari aku gi kenduri kahwin rakan seperjuangan aku. Dia ni orang Johor but buat kenduri kat umah dia sendiri di KL. Erm...? Saja kot nak buat kelainan. lagi pun dia mungkin tak nak menyusahkan orang tua dia di kampung. Yelah maybe orang tua dia dah uzur.

Selamat Pengantin Baru Faiz dan Atika
Faiz dan isteri & Aku dan Isteri
Hahaha... jangan marah ha. Aku sempat mendendangkan sebuah lagu di majlis perkahwinan member aku ni FAIZUDDIN. Aku bawa lagu Fiq "Tiga Malam". Sedap tak sedap aku tak taulah tapi orang suka. Hihihi...

Ceh... sempat lagi tu.

Dalam pada tu juga baru aku tau yang member aku ni dulu masa sekolah satu kelas dengan orang yang boleh dikatakan popular satu Malaysia. Orang selalu dengar suara dia di corong-corong radio terutama di radio no 1 Malaysia ERA rentak muzik terkini. Nak tau siapa dia? Mas Kieran Jakiran... Orang panggil Kieran. Pergh sempat jugak aku bergambar ngan dia bersama isteri aku. Kikiki... Tumpang glamour jap bro...

Bersama Kieran...


0 comments: