Thursday, February 28, 2008

Kerja Kosong

Aku dah mula tak tau nak tulis apa kat dalam blog ni. Pening pasal kerja nak settlekan server tu tak settle-settle lagi. Tapi ari ni aku bukan kering je. Malas nak layan sangat pasal biar diorang ngan kerja diorang. Aku ngan kerja aku.
So ari ni aku dapat berita yang member satu department aku ni dah nak resign. Alamak sedihlah pulak. Tapi nak buat camne. Kita tak leh nak halang kemahuan orang. Mungkin dia ada impian dia sendiri. Ada sebulan lagi dia kat department IT. SO kepada sesiapa yang membaca blog ni perhatian.
"JAWATAN KOSONG........... JAWATAN IT ASSISTANT APSH.... PEREMPUAN SAHAJA YANG MEMILIKI SEKURANG-KURANGNYA DIPLOMA IT. SILA HUBUNGI SAYA DENGAN SEGERA KEPADA YANG BERMINAT.



Jumpa lagi Fida... (Yg tengah tu)

Ceh siap buat pengumuman lagi. Aku sedih gak pasal hilang seorang anggota IT. Kita orang kat situ 5 orang dan nanti tinggal 4. Kalau masuk orang baru pun sure lain. Nak buat camne. Kalau aku pun dapat offer best sure jalan punya.
Balik dari opis aku buat kerja yang aku sendiri tak pernah buat pasal aku takut nak buat. Nak tau apa? aku buat wiring letrik kat umah sikit. Bukan tarik cable... tapi aku repair semua plug kat umah aku. Baru bercahaya sikit. Cayalah aku dah berjaya. Dulu aku takut-takut gak nak buat. Yelah.... karen tu. bukan kertas. Kat situ aku dapat belajar sikit. Kat bilik aku dulu tak de lampu, dah terang. kat ruang makan malap... dah terang. Terang benderanglah jadinya.

Ruang makan yg dah terang.
Malam tak de apa yang menarik bagi aku pasal aku pun dah lama tak masuk kerja malam pasal aku rasa hours aku dah cukup dan merajuk aku kat diorang pun belum reda lagi. Mungkin awal bulan March nanti aku masuk kerja balik kot. Just wait and see.

0 comments: