Wednesday, February 27, 2008

Tension Aku

Dah 3 hari aku tak updatekan aku punya blog ni. Pergh... Bz giler aku. Mana tak nye. Kat opis aku sibuk ngan orang HP (bukan handphone). Mana tak nye. Aku report kat dia pasal server kat opis aku problem. Dia punya customer service bahagian careline tu orang india. Bukan india kita. Bahasa Inggeris dia... pergh.... aku tak faham dia cakap... dia pun tak paham aku cakap. Camne tu. Tapi sama-sama cakap bahasa inggeris tu. Dah la tu. Tiap-tiap setengah jam sekali kang dia call aku. Pening sieyehhh....
Ari ni aku bz lak ngan orang HP tu lagi pasal dia orang nak repair. Satu hari pulak tu. Arghhhh.... Tension aku. Tapi nak wat camne. Dah keje. Tapi aku dapat jugak belajar something. Ermmm... Ah... Aku nak kua makan jap. Lapo ni. Budak HP tu?... Lantak kolah. Benda under waranty lagi. Pepandailah korang buat.

0 comments: