Wednesday, January 13, 2010

My Hero…

PB130179 Inilah h ero aku kat umah merangkap kawan baik aku, musuh aku, sparing aku, buah hati aku, ubat aku dan macam-macam ada. Memang kelakar pun ada, geram pun ada, happy pun ada ngan perangai dia. Dia ni kalau bercakap… bercakap? Blum cakap lagi. Yang dia tau “nak… nak…nak…”kalau nak apa-apa. Lain-lain benda yang dia cakap masih aku belum faham, kira tengah belajar lagilah bahasa dia. Lagi satu kalau dia pantang dengar lagu, mesti nak joget. Kalau dia tengok kita menyanPB130180yi, ha… mulalah terkumat-kamit mulut dia, konon menyanyi sama. Memang kelakar. Tapi bab kena dia merajuk, kena dia menangis, yarabbi… aku lari dulu. Dia punya jerit mengalahkan Jackly Victor. Dia punya stamina menangis, masyaallah kalah Indera Putra Mahyuddin.

Tapi apa pun, biasalah, budak kecik yang bernama Azraei Nawfal ni, sememangnya menceriakan hidup aku. Asal balik keje je penat aku hilang bila nampak dia tambah lak kena dia buat lawak dia. Pecah perut aku. Biasalah… anak aku. Hahahahaha…. “Ayie.. I love u”.

2 comments:

Cahaya Azrin said...

diew bkn ckp nak...nak....diew ckp...noak...noak...noak...hahhha

Ijann Hj. Marzuki said...

Alahai. Cumelnyer dia pakek key...