Tuesday, January 12, 2010

KPJ Pedoman 2010

5 Januari 2010, Majlis KPJ Pedoman 2010 yang berlangsung di Dewan Tun Hussein Onn PWTC Kuala Lumpur serta mengumpulkan sebanyak 19 buah hospital KPJ di seluruh Malaysia. Menjadi tradisi KPJ Healthcare Berhad, pada setiap tahun akan mengadakan majlis Pedoman bagi meraikan kakitangannya yang menerima penganugerahan kenaikkan pangkat serta penganugerahan khidmat cemerlang. Tidak ketinggalan juga majlis ini memperkenalkan kepada semua kakitangan yang baru dilantik dan berkhidmat di KPJ Healthcare Berhad.

Aku adalah salah seorang kakitangan yang terlibat secara langsung dalam menjayakan majlis ini dan aku juga turut merasa naik ke pentas menerima penganugerahan kenaikkan pangkah. Huhuhuhu… Pagi sampai tengahari, aku jadi skema dengan pakaian lengkap bersut, untuk menerima penganugerahan serta mewakili Hospital Pakar Ampang Puteri. Petang hingga ke malam aku tak lagi jadi budak skema, tapi jadi urusetia IT bersama 2 orang lagi kakitangan IT dari Hospital dan KPJ IT (HQ) di Dewan Merdeka PWTC Kuala Lumpur, bagi memastikan persembahan Multimedia berjalan lancar. Memang dari tengahari sampai larut malam aku “standby” macam orang gila, dengan keadaan panas dewan waktu tengahari dan kesejukkan pada petang dan malam. Mengantuk, penat jangan kira. Lapar… tak leh cakap. Semua gara-gara makan malam KPJ. Tapi sempat juga aku mencelah amik gambar dengan salah seorang artis yang baru di nobatkan sebagai Juara dalam Juara Lagu baru-baru ni, Aizat.

P1050252

(Aku) Izat dan Aizat

P1050248

Antara artis undangan yang memeriahkan Majlis Makan Malam KPJ Healtcare Berhad, Sharifah Shahirah, Salamiah Hasan, Atilia dan Aizat

P1050249

En James (Aidil) sempat “We Rock” bersama Aizat.

1 comments:

Cahaya Azrin said...

wah!!!!gilek ah.....amik gmbr ngan aizat...huiiiyooooo....smpat gilek en...huhuhuhu