Monday, September 15, 2008

Majlis Berbuka Puasa KPJIT Dan HP

Assalamualaikum... Selamat Berpuasa kepada semua pengunjung blog aku ni. Erm... Hari Jumaat lepas aku wakil APSH bersama 2 orang member jabatan aku di invite untuk bersama Staf KPJIT dan DSH ke majlis berbuka puasa yang di taja oleh HP (Hewlett Packard) yang bertempat di Hotel Concorde. So rasanya tak de cerita yang menarik sangat nak aku tulis. Just nak jamu mata korang je. Tengoklah gambar kat bawah ni.

MAJLIS BERPUKA PUASA TAJAAN HP

Baru sampai. Helmy ngan Ridzal tengah park motor diorang.

Kat Lobby Concorde bersama Wan dan Aidil.

Aku ngan Joe (DSH). Orang kata muka aku ngan dia ni dah nak dekat sama. Ye ke?

Menunggu masa nak berbuka puasa.

Makanan yang dah aku amik. 1st Plate.

Makanan yang dah aku amik. 2nd Plate.

Makanan yang dah aku amik. 3rd Plate.

Miexan, Razman dan Wan.

Helmy, Hazar dan Lim.

Aidil, Ridzal, Aku ngan Helmy.

Hazar dengan muka yang dah kekenyangan.

Miexan yang masih tak kenyang-kenyang.

Antara staf perempuan KPJ IT Cik Bob, Linda dan Yati.

Yang best sekali kami didendangkan dengan band ala-ala amigos menyanyi di setiap meja termasuk meja kami. "Lagu Kenangan Terindah dari Samsons diorang main untuk kami".

0 comments: