Sunday, September 28, 2008

My Fotopages

Dah lama aku tak mengupdate blog aku ni. Bukan malas nak update tapi aku masih tercari-cari kat mana aku nak letak semua gambar yang aku buat. Gambar yang dah aku update untuk tatapan semua. Sekarang aku sibuk mencari idea untuk menghasilkan gambar-gambar menarik khusus untuk gambar perkahwinan, acara rasmi serta macam-macam lagi. Dan sekarang aku dah pun menghasilkan satu blog khusus untuk aku letakkan gambar-gambar yang telah aku buat. kalau korang nak tengok gambar-gambar yang aku buat tu, gilah ke website ni.


Kat situ semua gambar aku dah upload. Tapi tak banyak pasal masih dalam pembikinan lagi. Dalam pada aku cuba dan mempelajari lagi teknik meng"touch up" gambar-gambar tu, dah ada orang nak tempah kat aku buat fotografi kahwin. Aku terpaksa tolak pasal aku belum ada kamera khas untuk buat benda tu, tapi tunggu. Aku akan buat juga satu hari nanti. So kat bawah ni aku bagi sikit lagi gambar yang dah aku buat. Ni last punya. Kalau nak tengok lebih pegilah kat:-


0 comments: