Friday, May 1, 2009

Updated

Hari ni entah macamana boleh tergerak hati aku nak tulis blog ni. Sebelum ni aku dah fedup tengok layout ngan template blog aku ni. Aku saja je browse kat internet kot-kot terjumpa pulaklah benda yang menarik untuk aku tukar wajah blog aku ni. Then aku dah terjumpa. So nilah wajah baru blog aku. Mungkin bagi korang nampak macam tak berapa menarik, tapi aku suka. Tak pelah. Saja nak tukar mood.

Macam hari-hari biasa, aku kerja siang kat Hospital dan aku lalui hari ini penuh ngan mesyuarat. Pagi-pagi lagi aku dah masuk meeting pasal sistem baru yang nak di implement kat tempat kerja aku. Baru je semalam aku gi training pasal server ngan pihak HP, hari ni aku dah diappoint oleh bos aku untuk menjadi project manager dalam project ni. Hai... macam-macam aku nak kena buat. Banyak kena report pasal progress dan macam-macam lagi. Tak pelah, boleh jadi pengalaman untuk aku. Habis je meeting tu, aku kena masuk meeting ngan vendor lak pasal sistem door access pulak. Erm... bedal jelah. Itu dia nak ini dia nak. Kena lah aku siapkan pasal nak jalankan cepat benda ni.

Esok cuti. So aku nak berehat sepuas-puasnya esok pasal dah lama aku tak cukup rehat. Bukan tak cukup rehat pasal asyik kerja je. Tapi penat mentelaah macam-macam manual ngan part time sampingan aku, repair PC. hihihi... part time ni jalan, tapi kerja Polis aku dah dekat sebulan aku tak pergi. Mana taknya. Lepas isteri aku kena operate pasal Apendik tu hari aku sibuk jaga anak belah malam. Lepas tu lak aku injured kat kaki kiri aku belas buku lali pasal bersukan tu hari. Lama jugaklah nak baik. Sebelum tu aku jugak sibuk menghafal skrip pasal aku di pilih oleh Hospital tempat kerja aku untuk menjadi pelakon dalam Customer Service Challenge... Nasib baik aku menang. Menang bagi kategori "Natural Presentation. Berbaloilah.

So aku rasa aku nak berehat dulu pasal dah terasa letih sangat. Lain-lain cerita aku ada banyak pasal lama aku tak update blog ni. Tak pelah nanti aku cerita andai aku teringat balik apa yang terlah berlaku.

Ciooouuuw.....

0 comments: