Monday, August 4, 2008

Famous aku....

Hahaha... Lama tul aku tak mengupdate blog aku ni since aku balik dari Kuantan minggu lepas pasal aku betul-betul kepenatan. Mana taknya, aku tak de rehat sejak aku balik dari sport carnival bulan 6 tuhari juga kat Kuantan. Tup-tup elok je aku balik dari Kuantan aku dapat call daripada satu company yang menyediakan perkhidmatan broadband untuk internet menyatakan aku salah seorang orang pertama yang menjadi pelanggannya. Huh... Terkejut aku dan aku masih lagi tak percaya pasal tau jelah jutaan orang ada lagi yang sibuk dok melanggan pelayan internet ni tapi aku jugak yang dipilih. Alhamdulillah. Tau jelah macam-macam aku dapat benefit daripada company tu. Aku suka jadi pelanggannya pun pasal ni lah satu-satunya broaband yang aku pakai laju giler dan tak pernah lagi terputus-putus. So far aku memang puas hati giler. Kalau korang nak tau aku dah kena interview, bergambar macam artis, masuk tv dan yang terbaru 6 haribulan ni muka aku akan kuar kat surat khabar utusan, the star, sun ngan sin ciew jit poh. Glemer jap aku. Well tunggu je kemunculan aku di dada akhbar. Muahahahahaha bangganyiiieerrrrrrr.......

0 comments: