Wednesday, June 11, 2008

Apa dah jadi pada aku?...

Hari yang paling meletihkan aku ari ni. Semalam Aku terkena penyakit yang aku sendiri tak tau puncanya. Dari kul 12 mlm sampai 5.30 pagi aku terkena muntah-muntah, cirit birit dan peluh sejuk. Aku berpeluh dari malah tak sampai badan aku dah macam baru lepas mandi. Muntah aku tak ingat. Sampai lembik badan aku. Isteri aku yang pada asalnya tengah mabuk-mabuk (biasalah orang mengandung) hilang mabuk dia tengok aku. Bayangkan dari kul 12 mlm sampai kul 5 pg aku keluar masuk toilet. Bendalir dalam badan aku pun macam dah kering rasanya. Perut memulas tak ingat. Tapi at last hilang jugak lepas aku jolok mulut aku bagi memudahkan keluar benda yang buat aku tak selesa dan mual.

Keletihan semalam masih terpalit kat dalam badan aku. Tak cukup tidur. Letih. Mana taknya. Semalam aku ada friendly match volleyball ngan player MINDEF. Main dekat 7 set. Gila babas aku main sampai boleh perah peluh. Mana tak nye. Kena main betul-betul. Minggu depan dah start game kat Kuantan. Dah minat kenalah terima.

0 comments: