Friday, February 19, 2010

Edisi jadi Mandor…

Wah… lama gak aku tak post cerita baru. Biasalah nak kata sibuk, memanglah sibuk. Siang kerja malam pun kerja. Time cuti tahun baru cina tu hari aku ingat nak gak buat post tapi almaklumlah, balik kampung. Reception broadband tak cantik dan tak mengizinkan aku buat post kat sini. So bila balik lak memang tak sempat nak buat post. Terkejar sana, terkejar sini. So kira hari ni barulah aku berkesempatan nak update blog aku ni. Tu pun pasal balik cepat-cepat dari masjid tadi sebelum sempat orang lain masuk.

So hari ni aku nak citer pasal hari ni aku tak masuk opis dari pagi. Aku kena ke KPJ IT dan Credit Control pasal settlekan ada benda yang tak settle. Aku ingat aku akan bertapa kat sana seharian tapi memandangkan masalah yang berlaku kat sana tak lah terlalu teruk so cepatlah aku sikit kerja-kerja aku. 4 PC aku settlekan hari ni. Abih je kerja kat sana aku di ajak Ajis ngan Azam gi ke KPJ HQ pasal ada kerja sikit pasal nak pasang “Bridge” untuk network kat bangunan sementara. So teruslah aku ke sana. Tapi sebelum tu sempat gak aku ngan Azam singgah kedai makan kat Titiwangsa pasal dari pagi tadi kitaorang tak jamah apa pun. Belasah dulu…

Dah abih makan terus ke lokasi dan apa lagi tugas aku jadi mandor lah… Wakakakaka… Sian si Ajis ngan brother Lan terkial-kial buat kerja. Kena lak hari ni panas tak ingat. Jangka siap esok so kenalah rushing buat semua tu. Meh kita tengok gelagat Ajis ngan brother Lan buiat kerja.

1 comments:

Unknown said...

mandor ke ngular?