Tuesday, March 10, 2009

Apa Cer....

Tak de apa yang nak aku tulis dan aku rasakan kebelakangan ni tak de apa yang menyeronokkan untuk aku berkongsi cerita. Maklumlah bila dah lama tak update blog aku ni jadi malas dan tak de cerita yang menarik. Cuma aku masih bercuti sekarang ni pasal cuti aku yang masih berbaki aku kena habiskan pasal kalau tak nanti burn cuti aku. So Sempena Maulidur Rasul ni aku sambung cuti barang sehari untuk berehat. "Rehat"? Banyak le rehat. Dah dekat 2 hari aku tak tido ni pasal nak menyiapkan claim budak-budak Sentul. Aku cuba gak nak buat satu program untuk key in data claim budak SP ni tapi tak berjaya. Huh... dah lama tak buat programming ni mmg hampeh lah. Jangan harap aku nak ingat balik buat menatang tu. Last-last aku buat manual je. Dah malas nak sakit kepala. Ni pun tak siap lagi. Daripada aku pening terus baik aku layan anak aku main. Lagi best.

0 comments: